10 Mart 2008 Pazartesi

Pazar Muabbeti

Pazar günkü ziyaretcilerimiz soldan sağa İlhami Uyar, Tuncay Erdem, Salih Arıcı, Asım Kadioglu, Ali Turk. Bizim arilikta bulustuk. Gerci Asim abi gec kaldi, mangal partisine yetisemedi ama biz onun istikakini ayirmiştik. Bu arada da bizim sertifikalari getirmeye unutmamiş.. Sertifika verme torenide yapildi..:))

Degerli Misafirlerimizin Ziyaretleri bizi onurlandirdi.. Tesekkur ederiz. Ilhami Abiyle daha once tanismamistik. Iyı oldu..

Benim arilari beraber kontrol ettik, hepsinde kapali yavru var ama ari mevcutlari bayagi bitik. Misafirlerimiz durumlarini pek beyenmedi.
Oksalit asit yapmak icin hazirlik yapmistim, 1 kovana verdim tam o sirada misafirler geldi. Ali abi verme dedi, ben verdim , ariya bayagi darbe yapti dedi. Gerci Formic acit de vardi ama %65 e idirmemistim bedeki %85 lik o yuzden gecen seneden kalma amitraz verdik. Yaktik, Ali abi nin teknigiyle 13 kovani dumanladik.
Kovan kontrolleri esnasinda ilhami abi koruyu kimseye vermedi...


Yukardaki Ballik komsu arilik ziyaretinde misafirlerimizin ilgisini cekti. Taşima esnasinda ac kapagi havalansin, tabi ari propolisle kaplamamissa....





Yukaridaki Cicekler pazar gunu bizim orlardan cekildi. Gerci Erikler daha ciceklenmemiş. Erik cicegini gormeden surup yapmamak gerek derler buyuklerimiz...
Fotograflarin hepsi yuklenemedi.. Bugüne ait daha haberler var.. devami gelecek...





1 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Allah muhabbetinizi,ve muhabbetimizi artırsın. Arı dostluğu,aynı ortak paydada buluşmak ve ülkemizin her yöresinden ve her meslek gurubundan insanların buluşmasına vesile olan bu küçük canlıyı yaradan Allaha şükürler olsun.
Sevgi ve muhabbetlerimle